Ukoliko Vaša kompanija ima nenaplaćena potraživanja, koja želite da naplatite u što kraćem vremenskom periodu, vreme je da kontaktirate našu kompaniju. Veoma je bitno da delate što pre, jer potraživanja, koja nisu naplaćena u naznačenom roku mogu da ugroze likvidnost i sigurnost poslovanja Vaše kompanije.
Kod naplate potraživanja najbitnija je brzina reagovanja. Naime, praksa je pokazala da je veća verovatnoća da ćete naplatiti dug ukoliko je on novijeg datuma.
Kako izgleda ovaj metod naplate potraživanja?
Radi uštede vremena i sredstava, ali i postizanja većeg obima informisanja, neophodno je obavestiti korisnike putem personalizovanih poruka. Ovakav vid poruka podrazumeva da svaki klijent, koji nije izvršio naplatu potraživanja u definisanom roku, dobija poruku čiji je sadržaj prilagođen njegovim dugovanjima. Cilj ovih poruka je obaveštavanje velikog broja korisnika, koji kasne u izmirenju svojih obaveza.
Međutim, neophodno je razlikovati sledeće slučajeve:
- Ukoliko imate broj mobilnog telefona korisnika, obavešavate ga putem personalizovane Sms poruke, a uz našu pomoć možete poslati i po nekoliko desetina hiljada poruka u veoma kratkom vremenskom periodu
- Ukoliko posedujete samo fiksni telefon korisnika, obaveštavate ga putem personalizovane audio poruke. Reč je o unapred definisanoj poruci u koju možete dodatno unosti specifične podatke za svakog klijenta ponaosob – u skladu sa visinom njegovog duga.
- Ako ne posedujete telefon već sam e-mail korisnika, uz našu pomoć možete poslati personalizovanu e-mail poruku.
- Ukoliko korisnici ne odreaguju na personalizovane Sms, Voice ili e-mail poruke i ne izmire svoje obaveze u traženom roku, pristupa se pozivanju uz pomoć saradnika i našeg softvera.
Korišćenjem našeg softvera za naplatu potraživanja ostvarujete:
- Sprovođenje naplate
- Uštedu vremena
- Uštedu novca, jer nema dodatnih ulaganja
- Skalabilnost rada
- Real time monitoring
- Praćenje rada i učinkovitosti agenata